Tsúhause - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van hermanjordan - WaarBenJij.nu Tsúhause - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van hermanjordan - WaarBenJij.nu

Tsúhause

Door: Bram Leusink

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2007 | Nederland, Utrecht

Ey,

inmiddels heb ik afscheid van China genomen en ben ik weer terug in Nederland. Vliegen ging lekker snel omdat we 'windje mee' hadden. Daardoor waren we 1.5 uur eerder terug op schiphol. Laatste n8 in Beijing was overigens ook nog heel leuk. 'S avonds op een voedselmarkt ff flink wat moed bijeen geraapt en een paar gefrituurde sprinkhanen door mijn strot gestort. Viel me uiteindelijk nog ontzettend mee. Ze smaken een beetje als aardappelchips (huid,poten,ogen) met gambavlees (binnekant). Daarna nog wat lekkere pintjes gepakt met mijn vader lekker diep liggen slapen. Volgende ochtend was het toch wat vroeg en toen ik eenmaal goed wakker werd steeg het vliegtuig al op. Koste me toch wel echt moeite om China vaarwel te zeggen. Zondag middag kwamen we aan in Utrecht en we zijn direct maar doorgereden naar Friesland om daar een van de Jetlag te bekomen en uit te waaien. Nou dat laatste is zeker gelukt, windje acht, prima.
Vasse heb ik net nog ff gesproken en die is sinds vanmiddag terug. Heeft ook nog een toptijd gehad.
Terug in Utrecht en ga nog graag een keertje met de hele Chinagroep uit. A.S. Donderdag bijvoorbeeld.

Groet Bram

P.S. Xal http://picasaweb.google.com/BramChina
ff verder bijwerken met foto's van de hele reis.

  • 03 Augustus 2007 - 03:32

    Anouk:

    Heej!
    Wat leuk om zoveel berichten te lezen!
    Zelf ben ik nu voor 3 weken in Australie. Ook echt genieten, maar op een hele andere manier. Het was zo raar om in zo'n andere wereld te belanden zo kort na China. Het is hier echt rijk en verwend als je aan China denkt, maar het is genieten. tis hier nu winter, en 25 graden. Prima! Het regenwoud was ongelofelijk, krokodillen ietsje minder. Hoewel ze verrukkelijk zijn op een sate'tje! Gister naar t reef geweest en met reze zeeschildpadden gezwommen, wat een betoverende ervaring is dat! Morgen vliegen we verder naar t midden van Australie vanaf waar we dan naar t noorden rijden in 17 dagen. Dan weer naar huis..
    Hebben jullie nog contact met je Chinezen? Ik zit nu toevallig met dr op msn, wel gek om er mee te praten. Dan merk je dat je toch in een te andere wereld zit om nog veel te zeggen. Hoewel het me wel leuk lijkt om nog een keertje terug te gaan!
    Wens iedereen nog een super relaxte vakantie en ga graag een keer mee uit als ik terug ben :)
    Yulladijoendoe, Kus Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 December 2007

de langverwachte DVD

03 Augustus 2007

Ondertussen in China

24 Juli 2007

Tsúhause

20 Juli 2007

Prima

15 Juli 2007

And so on..

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 13011

Voorgaande reizen:

26 Juni 2007 - 10 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: